środa, 25 marca 2015

Prolog

Coś poszło nie tak. 
Zostawił ją całkiem samą z tysiącem pytań w głowie.
Zmieniła się, zmieniła swoje życie.
Imprezy
Uzależnienie
Nieprzespane noce
Miłość, chora miłość.
Pewnego dnia wrócił. 
Chciał coś naprawić ale czy nie jest za późno?
Czy ona jest an to gotowa? 
Co ważniejsze, czy on jest gotowy?
Kłamstwo
Tajemnice
Straszny początek a gorszy koniec. 
Second meeting. 


Cześć.
na początek powiem, że możecie mnie kojarzyć z bloga utracone wspomnienia
stąd ten sam szablon.
A więc wszystko po kolei:
*do utraconych wspomnień nie mam dostępu iż nie mogę się zalogować na konto, nie wiem dlaczego hasło i e-mail miałam zapisane, logując się jestem pewna, że nic nie pomyliłam.
Niestety zalogować się nie mogę.
*chcę pisać nowy blog, nowa historia. Mam nadzieję, że wam się spodoba bardziej niż poprzednia historia.
No to chyba na tyle, naprawdę bardzo przepraszam, że opuszczam tamten blog ale naprawdę nie umiałam nic napisać na niego. Brak weny? Brak czasu? Nie wiem. Teraz będę mogła dodawać rozdziały regularnie co dwa tygodnie :)
Mam nadzieję, że nie jesteście na mnie źli.
Teraz będę dodawać rozdziały pod pseudonimem charlotte.
Miłego czytania xx


3 komentarze:

  1. oby Twoja fabuła i nowy początek nie były oklepane :) bo to dość pospolite, miłość, nagle któreś odchodzi i nagle wraca, ale życzę Ci, byś podbiła wiele serc Twoich czytelników, bo napewno jesteś w stanie napisać coś niesamowitego!
    trzymam kciuki kochana, już nie mogę się doczekać by poznać nowego Justina, w sensie kolejną odsłonę Justina. Jaki będzie Twój? Niebezpieczny, słodki, romantyczny, czy brutalny i bezwzględny?
    powiadom mnie o pierwszym rozdziale, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny prolog! Bardzo zachęcił mnie do czekania na pierwszy rozdział! Nie mogę się już doczekać. Życzę ci dużo czytelników i superwl weny:))!

    OdpowiedzUsuń
  3. O jeZu pamietam utracone wspomnienia!!!! Cudowne to było! Szkoda ze juz sie skończyło No ale na pewno bede czytała to!

    OdpowiedzUsuń